[Czuwaj] Refleksja po zdarzeniach ostatnich dni

Zuzanna Zaleska zuz w op.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 12:26:44 CEST

Nie byłam na instruktorskiej konferencji, ale też będzie refleksyjnie i
bratersko.

Wczoraj, tak jak wielu innych, byłam na pl. Piłsudskiego roznosząc
zgromadzonym wodę.
Początkowo nie było wiadomo skąd mamy brać kubeczki do jej nalewania i z
pomocą przyszli nam harcerze ZHR, którzy swój punkt (z kubeczkami) mieli
nieopodal. Bez zbędnych ceregieli, bez problemu, po prostu. Mała, codzienna
rzecz, powiecie, ale jakże mocna. Przynajmniej dla mnie.

Dzięki za te kubki!

zuza

---
pwd. Zuzanna M. Zaleska