[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Juna juna19 w poczta.onet.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 18:27:19 CEST

Mam nietypowa sytuacje w jednej z DW. Zbiorka Konstytucyjna, na ktorej m.in.
wybierany jest nowy druzynowy. Stary druzynowy ustepuje, proponowane sa dwie
kandydatury: Kandydat A bez kursu druzynowych wedrowniczych ani zadnego
innego oraz kandydat B po kursie druzynowych wedrowniczych. W toku zbiorki
poprzez glosowanie wiekszosc uzyskuje kandydat A. Druzynowy chce przekazac
mu druzyne.

Moje pytania:
1. Czy druzyna miala prawo glosowac nad kandydatami? (gdzie jest zapis
mowiacy o przeszkoleniu do funkcji?)
2. Co w sytuacji, gdy wybor padl na kandydata A? (brak uprawnien?)
3. Co powinien zrobic Komendant Hufca?
4. Jakie sa wg Was sensowne wyjscia z sytuacji?

Mam nadzieje na konstruktywne wypowiedzi.

Pozdrawiam smutno [*]

phm. Justyna Sarnacka
www.szczecin.zhp.org.pl