[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 4 Kwi 2005, 21:31:55 CEST

> Trafny przykład.
> W pierwszej kolejności następuje zmiana Konstytucji, później dopiero wybór
> Prezydenta według nowych kryteriów.
> Przekładając na opisaną sytuację: najpierw następuje zmiana instrukcji,
> później kandydat bez przeszkolenia może zostać drużynowym.

Tylko w takim razie drużyna powinna mieć możliwość zmiany konstytucji żeby
przykład był adekwatny ;-)
(Wcale nie postuluję tego, zeby mogła zmieniać zasady związkowe - mówię
tylko o adekwatności przykładu!)

> Na pozostałe Twoje argumenty powtórzę tylko, że nie mówimy o sytuacji, w
> której mamy alternatywę: powołać drużynowego nie spełniającego kryteriów
> albo rozwiązać drużynę.

Ok. Rozumiem i jednocześnie pytam - a co w takiej sytuacji?

> Powtórzę też, że ja również uważam, że naturalny lider to najlepszy
> kandydat.
> A naturalny lider po kursie drużynowych wędrowniczych to najlepszy
> drużynowy
> drużyny wędrowniczej.

Jasne! Fajnie że się zgadzamy...

Tylko co jeśli? Co jeśli jednak jest to drużyna ma taki właśnie wybór - bez
papieru drużynowy albo rozwiązanie?

pozdrawiam :-)
MArcin Skocz