[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Juna juna19 w poczta.onet.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 22:21:27 CEST

From: <czesiek w harcerstwo.net>

> Otóż to !
> Ponadto druzyna musi mieć swiadomość że to jest
> TAKŻE a może nawet PRZEDE WSZYSTKIM dla niej
> "... kredyt zaufania i okres próbny ..."

To ja moze wroce do meritum sprawy.
Rozwazania Wasze zaczynaja prowadzic do dysput nad pobocznymi watkami - a ja
pytam: co w takiej sytuacji? Wizyta komendanta na zbiorce druzyny? Wizyta
namiestnika na zbiorce druzyny? Ponowna zbiorka konstytucyjna poprzedzona
rozmowa o swiadomosci, praworzadnosci i zasadnosci praw wyzszych (np. tych
zapisanych w instrukcji)? Czy moze ciche przyzwolenie i kredyt zaufania
Komendy Hufca? Kredyt 3-miesieczny jak mowi instrukcja w tym przypadku nie
wystarcza.....

phm. Justyna Sarnacka
www.szczecin.zhp.org.pl