[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Wto, 5 Kwi 2005, 00:04:27 CEST

Dnia poniedziałek, 4 kwietnia 2005 22:32, czesiek w harcerstwo.net napisał:

> Przypomne moje poprzednie pytanie:
> Tylko dlaczego ta podobno dojrzała demokratycznie druzyna
> doprowadziła do sytuacji takiego wyboru ?
>
> Czesław

Jak to dojrzała demokratycznie? Ja myślę, że oni się dzięki temu dopiero uczą
demokracji. Przecież to nie są ludzie 40-letni, tylko od 16-25 roku życia.
Czyli może się tak zdarzyć, że większa część z nich nie posiada jeszcze praw
wyborczych.

A jeżeli to jest drużyna niedojrzała demokratycznie to co? Powinna mieć
ograniczoną demokrację?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)