[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Wto, 5 Kwi 2005, 02:40:36 CEST

Dnia wtorek, 5 kwietnia 2005 01:13, Aleksander Senk napisał:

> Nie rozumiem, Parasolu.

To prawda, nie rozumiesz...

Nie idzie tu o ograniczenia i o instrukcje, tylko o sposób sprawowania władzy.

Ten, którego my używamy to moim zdaniem substytut demokracji, a drużynie
wędrowniczej mógłby zaistnieć ideał demokracji (a nie swawoli), ale nie
zaistnieje, bo zakładać należy przygotowanie do substytutu.

Ok, może być i tak. Moim zdaniem to nie jest wychowanie tylko nauczanie. Nie
wychowaniu ku demokracji tylko nauczenie demokracji. A może lepiej by było
napisać: "Nie wychowaniu ku Demokracji tylko nauczenie demokracji".

Natomiast jak już pisałem, uznaję, że widocznie źle odczytałem dokumenty
traktujące o metodyce wędrowniczej...cóż, errare humanum est...

-
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)