[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW - summary

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 17:29:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Justyna" <juna19 w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, April 06, 2005 4:48 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Zmiana druzynowego DW - summary

> Juz tlumacze. Przetrzymywanie rozkazow do czasu nazbierania sie materialu
> do wpisania lub wydawanie ich po czasie z uscisleniem "z dniem takim a
> takim" - to pachnie absurdem - ale to juz moje prywatne zdanie. Widac
> czasem tak trzeba...

?????????????????
To co napisałaś pachnie absurdem rzeczywiście.
Przecież nie chodzi o to, żeby komendant nie wydawał rozkazów od wyborów aż
do zakończenia kursu przez delikwenta. Może ich wydać przez ten czas
kilkanaście.
Tak samo nie widzę powodu, aby komendant pisał po paru miesiącach, że
mianuje delikwenta "z dniem takim a takim". Drużynowym ma zostać po
ukończeniu kursu.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Nie dzwon do Londynu...