[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW - summary

Czw, 7 Kwi 2005, 08:04:25 CEST

Dnia środa, 6 kwietnia 2005 12:24, Anna Błaszczak napisał:

> Parasol, ale my (ja), o niczym innym nie mówimy.

To chyba dobrze, że jest zgoda, prawda ? :) Taki już jestem mało oryginalny...

Niemożność mianowania drużynowego wydaje mi się oczywista. Ja natomiast
chciałem zwrócić uwagę na, to kto powinien być stroną aktywną w rozwiązaniu
tego problemu. Zbytnie ingerowanie w to co zrobi ta drużyna wydawałoby mi się
zamachem na ich samorządność i działniem niewychowawczym.

Chwała im, że wspólnie podjęli decyzję. Niech poniosą jej kosekwecje.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)