[Czuwaj] Re: pytanie o przepis prawny regulujący ...

Ewcia ewasikora w wp.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 09:17:14 CEST

Witam :)

Przeciez nie kazdy hufiec ma swoje bazy obozowe i na pewno nie ma na ten
temat zadnych przepisow.
To tylko od was zalezy gdzie chcecie jechac na oboz.
Wedlug mnie sporne kwestwie moga wyjsc bardzie przy sprawach finansowych....

Nie wyobrazam sobie tezgo ze moj komendant hufca zmusza mnei do wyjazdu na
baze hufcowa.
Ja co roku szukam nowej bazy dla mojego srodowiska.
Twierdze ze lepiej jechac w nowe nieznane niz ciagle w to samo miejsce.

pozdrawiam
pwd. Ewa SIkora

-------Original Message-------

From: Aleksandra Papiernik
Date: 04/12/05 23:29:09
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: pytanie o przepis prawny regulujący ...

Witam!
Poszukuję odpowiedzi na pytanie: Czy jest jaki¶ przepis prawny mówi±cy o
tym, że je¶li dwie drużyny z dwóch różnych hufców chciałyby pojechać razem
na obóz do jednej z baz - powiedzmy macierzystej pierwszej drużyny [w ramach
podobozu zgrupowania], to  druga drużyna chc±c pojechać do innej bazy
obozowej musi znaleĽć drużynę, (z tego drugiego hufca) która pojedzie "na
jej miejce"?
Oraz czy komendant może nie wyrazić zgody na obóz w innej b. obozowej
(zakładaj±c, że spelniacie wymogi kadry i inne) ?

dh. Aleksandra Papiernik