[Czuwaj] Re: Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 10:42:17 CEST

Piotr Giczela napisał(a):

>Goorku, o ile skłaniam się ku wyrażonemu przez Ciebie poglądowi, że finka
>jest narzędziem i nie zawsze bywa potrzebna, więc nie wszędzie jest
>konieczna, to już zupełnie nie rozumiem Twej obstrukcji rogatywkowej. Jeśli
>występujesz gdzieś w mundurze, to nie bierzesz ze sobą rogatywki?
>Zrozumiałe, że w pomieszczeniu w niej się nie chodzi, bo to zwyczaj
>rosyjski, ale chyba masz ją przy sobie i ubierasz na głowę jak wychodzisz w
>mundurze na zewnątrz?

Chyba się nie zrozumieliśmy :) sparafrazuję siebie.

To głupota bya brać wszędzie finkę, tak jak wszędzie bierze się
rogatywkę. Czytaj: Finka nie jest elementem umundurowania, aby ją brać
wszędzie tak jak rogatywkę :)

Jasne?