[Czuwaj] ODP: Bazy Obozowe - było {pytanie o przepis prawny regulujący ...}

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 11:16:30 CEST

> ----------
> Od: 	Dominik Jan Domin[SMTP:djdomin w biol.uni.torun.pl]
>

	>PS2. Gdyby się KH upierał, możesz mu zagrozić Sądem
Antymonopolowym. Wali
	>kary sporej wielkości. :)

	Na wszelki wypadek dopisze, iż Dominik nie pisze serio. Swoją drogą
naciskanie na drużyny, aby po raz kolejny jeżdziły do bazy hufca, bo "baza
utrzymuje hufiec", mam za działanie bardzo krótkowzroczne (choć inne epitety
cisną mi się na usta). Co smutne, większość druzynowych potulnie kuli uszy
po sobie, nie zdając sobie sprwy z praw jakie im przysługują.

	--
	s00hy