ODP: [Czuwaj] 'Ogólnopolska Organizacja Skautowska', CZYLI 'Ogólnopolska Agenda Kościola Ewangelicznych Chrzescijan'

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 17:19:07 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

>Cytat:
>Chcemy, abyście byli zarówno dobrymi skautami jak i liderami, stąd pomysł na
>połączenie dwóch prób. Jedna to zdobywanie "lesnego wampum"  pod tym linkiem
>znajdziecie obszerny materiał dotyczący wymagań i odznak. Druga to próba
>"przywódca" opracowana przez nas aby ukierunkować wasze umiejętności do
>pracy ze skautami
>
>Hehe - g00 płacą Ci tamtiemy?

UUUUUUUUUGH!!!!!!
Geezas. Jakaś inna organizacja skautowa ma jako jedno z głównych wymagań
moją broszurkę. No chyba czas przejść na harc-emertyturę. Może w jakimś
ich Leksykonie będę? :D

Albo przejadę się na ich zlot <rotfl>

g00rek

PS Hmm. A może tam się będę realizował? lool