ODP: [Czuwaj] 'Ogólnopolska Organizacja Skautowska', CZYLI 'Ogólnopolska Agenda Kościola Ewangelicznych Chrzescijan'

Czw, 14 Kwi 2005, 21:54:12 CEST

Dnia czwartek, 14 kwietnia 2005 15:59, Dominik Jan Domin napisał:

> Informacja o organizacjach skautowych poraża głębią i precyzją
> informacji... Program zachwyca, zwłaszcza te sprawy zrobione samodzielnie,
> a nie zerżnięte z g00. Chyba się przepiszę.

Ja też, chciałbym się od nich nauczyć LIDERSTWA.

ROTFL
--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)