ODP: ODP: [Czuwaj] 'Ogólnopolska Organizacja Skautowska', CZYLI 'Ogólnopolska Agenda Kościola Ewangelicznych Chrzescijan'

Pią, 15 Kwi 2005, 09:50:51 CEST

Nie, to są Polacy... po praniu mózgu. Spotkałem takowych niedawno
(październik 2004) w pociągu wracając z Wawy. próbowali mnie nawrócić na
"jedyną prawdziwą wiarę" ROTFL. Ale przynajmniej miałem rozrywkę do samego
Torunia :)

DJD