[Czuwaj] OOS i wizerunek ZHP

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 15 Kwi 2005, 11:26:45 CEST

> zmiana umundurowania tez by nas siue przydala... a przynajmniej jej
> ujednolicenie i konsekwentne pilnowanie, aby nasz regulamin byl
> przestrzegany (nie mowie o kosztach, bo to zawsze da sie jakos
> zorganizowac i rozciągnąc w czasie)

Zmiany jak najbardziej - ale jaki cel jest w ujednolicaniu?
I z tym pilnowaniem też nie do końca się zgadzam.
Czasem przesada w pilnowaniu regulaminu mundurowego też jest niezdrowa. Inna
sprawa, że mnie zawsze słowo regulamin odstraszało ;-)

> imprezy dla ludzi z zewnątrz... nie jestesmy oirganizacją robiąca
> obozy czy obstawiającą festyny, ale w ramach naszych dzialan warto
> by bylo angazowac cywilow (jako uczestnikow jak i jako kadre)
> podnosi to ich swiadomosc o naszej organizacji a czesc z nich
> zostanie w naszych szeregach). mam na mysli tuytaj wszelakiej masci
> kursy od tych czestych BORM po wszelkie inne (np. robilismy
> warsztaty z autoprezentacji na ktore zaprosilismy nauczycieli;
> okazalo sie nawet ze do siebie po imieniu musiała mowic pani
> wychowawczyni z jednym ze swych uczniow, ale pomijam takie zdarzenia)

Dlaczego pomijasz?
To właśnie jest oryginalne, nowe i ma sens :-)
Całkowicie się zgadzam, że powinniśmy wyjść z okopów. Dookoła jest sporo
ludzi których można wykorzystać nie koniecznie dlatego, że mogą zostać w
HP  - ale także dlatego, że to po prostu są ludzie którzy też chcieliby coś
zrobić tak jak i my..

> cieszy mnie coraz lepiej i bardziej widoczna promocja ZHP. duzy
> szacunek dla instruktorów z tego Wydzialu! oby tak dalej.

Czy ktoś może mi powiedzieć na czym ona polega?
Zaznaczam że naprawdę nie krytykuje, a po prostu nie wiem.

pozdrawiam
Marcin Skocz