Re: Fw: [Czuwaj] obozownictwo (było: pytanie o przepis prawny regulujący ..).

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 18:37:41 CEST

From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

> Dlatego dodałem uśmieszek :)
> Wiem, wiem. To tylko nasz hufiec jest taki dziwny, że organizatorzy
> obozów (leśnych) biją się o uczestników, a drużyny przebierają w
> organizatorach jak w ulęgałkach :)

Organizatorzy (ktorych jest 2-4), przebierają w uczestnikach (ktorych jest
kiladziesiat, jak przystało na najwiekszy hufiec w Polsce), uczestnicy
przebierają w tej "masie" organizatorów, zamiast... samemu zorganizowac
obóz?

Czy jestes pewny, ze bardziej puszczańskie i rozwijajace instruktorsko dla
kadry jakiegos srodowiska jest pojechanie na organizowane przez jakiś szczep
300 osobowe zgrupowanie, z prądem, wycieczkami autokarowymi i innymi takimi,
niż zorganizować samodzielny obozik na 60-80 osób, nawet w czymś, co można
nazwać bazą (wydzierżawiony na stałe teren z budyneczkiem na kuchnię i
pompa, albo tylko pompa?) Albo nawet w bazie?

Bo ja mam wątpliwości.
:-)

pozdrawiam
olek