[Czuwaj] Klucz do Alfabetu Morse'a

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 22:09:49 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 15, 2005 4:02 PM
Subject: ODP: [Czuwaj] Klucz do Alfabetu Morse'a

Zapomniałem dodać, ze dla mnie klucz do Morse'a to był zawsze taki przyrząd
do robienia TATITI TATATA TATA TITI TATI TITI TATITA.

Też nigdy nie nauczyłem się tego obsługiwać (a szkoda, kategoria A czeka :)
), ale tego w wordzie przesłac byłoby problemem.

DJD
===

Bo sa rozne klucze - do nadawania i do szyfrowania i rozszyfrowywania :)

Viking