[Czuwaj] Benedykt XVI

Wto, 19 Kwi 2005, 20:18:35 CEST

Dnia wtorek, 19 kwietnia 2005 20:07, Marcin Skocz napisał:

> Oczywiście że masz rację, co nie zmienia faktu że wybrany został
> najbardziej reakcyjny kandydat.

Bo ja wiem...Jan XXIII, to był taki miły dziadek, uznawany przez "znawców" za
"papieża przejściowego", po którym się nie spodziewano, że zwoła a zwołał
Sobór Watykański II. "...Wiatr wieje tam gdzie chce i podobnie jest z tymi co
się narodzili z Ducha..."

Mam nadzieję, że spojrzysz łąskawym okiem na te mało racjonalne argumenty,
niznajdujące potwierdzenia w badaniach społecznych :)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)