Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

seascout w go2.pl seascout w go2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 14:42:53 CEST

> Chodziło mi o to ze taka organizacja jest jedynie trochę wieksza
> od naszej najwiekszej choragwi.
> A gdy przypatrzysz się chorągwią to pewnie znajdziesz takie w
których
> wiek członków komendy i komendanta jest podobny jak
> w podanym przez Ciebie przykładzie.

Ja nie znam.

Ponadto różnica jest jeszcze inna. Tam GK wybiera Zjazd, a GK
wybiera (mianuje) Chief executive. Czyli Zjazd wybral under 30
letnia GK, a ci mlodzi ludzie zatrudnili chies executive.

Nieporównywalna sytuacja do zadnej naszej chorągwi.

Seascout