Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 16:41:55 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):

>Czyli to co napisałem przed chwilą,
>na podstawie moich ocen,
>nie było odległe od rzeczywistosci
>:-)

O ile stopień harcmistrza rzeczywiście oznacza tu harcerskich
mistrzów... Być może to nei mistrzowie, tylko zgrzybiali starcy oderwani
od rzeczywistości? Być może młodzi powinni mieć już stopnie harcmistrza,
ale z różnych względów ich nie zdobywają? Niewiadomych jest sporo. Ja
bym tego tak jednoznacznie nie określał.

(żeby nie było do tematu mam wiele zdań za i wiele przeciw. Na razie się
przyglądam :)