Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 21 Kwi 2005, 19:29:09 CEST

> Tylko że "starszy wiek" ma coś co mu pomaga
> "usłyszeć i zrozumieć".
> Doswiadczenie.
> PS
> Pomaga, bo oczywiscie "głusi" i tak nie "usłyszą"
> :-))))))
> PC

Z post scriptum w pełni się zgadzam :-)

Z doświadczenia (które uznałeś za ważny element przy podejmowaniu decyzji)
wiem, że czasem trudniej starszych instruktorów przekonać do czegoś innego
niż to co robili zawsze... Bo "wiedzą lepiej" niezależnie od ilości
argumentów.

Oczywiście doświadczenie jest ważne, dlatego nikt nawet nie próbuje
dokonywać zamachu na możliwość dzielenia się wielkim doświadczeniem przez
starsze pokolenia ;-)

pozdrawiam
MArcin Skocz