RE: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Czw, 21 Kwi 2005, 20:55:40 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of seascout w go2.pl
Sent: Thursday, April 21, 2005 8:23 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na
Zjezdzie

> Według koncepcji, o której rozmawiamy,
> taka komenda mogłaby być wybrana
> nawet gdyby wszyscy w przyszłym roku skończyli 80 lat.
>
> Chodzi o to, ze będą wybierali ci ludzie,
> dla których jest ta organizacja.

"...TA organizacja..."

Ta tzn. jaka ?
Tobie i Marcinowi pragnę zwrócić uwagę na istotną róznicę
która chyba wam "umyka"
miedzy organizacjami w której członkami/uczestnikami są:
- 16-25-latki
- 6-25-latki

W pierwszej, jak to już napisałem model "konkursu pięknosci"
jest jak najbardziej realny i sensowny.

Ale w drugim przypadku juz nie bardzo.
Tzn. teoretycznie byłby mozliwy
ale pod warunkiem .....