Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie - cała prawda

T.Rex trex w harcerstwo.net
Czw, 21 Kwi 2005, 23:48:46 CEST

> IM jest potrzebna Czesiu. IM!
>
> Bo to byłyby jedyne osoby na zjeździe będące tymi dla których na prawde
> jest ta organizacja. :)
>
> instruktorzy wbrew pozorom pełnią rolę zupełnie służebną.
>
> g00rek

No dobrze. Czesiu - wygrałeś. G00rek nie rób już więcej zasłony dymnej.
Zostaliśmy zdemaskowani. Wobec powagi sprawy zmuszony jestem do
przedstawienia rzeczywistego powodu udziału 50-osobowej grupy "obserwatorów"
na Zjeździe.

Otóż (ale nie mówcie o tym nikomu) Wydział Wędrowniczy przygotowuje się do
przewrotu, który ma się dokonać podczas obrad Zjazdu. Celem tej operacji ma
być osadzenie na funkcji Naczlenika ZHP hm. Macieja Biegacza, który jest z
dawien dawna przygotowywany do objęcia tej funkcji.

50. osobowa grupa "obserwatorów" ma zapewnić "właściwy" przebieg obrad,
blokując mównicę, która ma zapoczątkować operację o kryptonimie "konklawe"
mającą doprowadzić do wyboru wyżej wspomnianego kandydata na naczelnika.
Druga część "młodzieży wędrowniczej" obradująca w tym czasie na "Forum
Młodych" będzie przygotowana juz na stanowiskach przy ul Konopnickiej, by
wraz z pojawieniem się w oknach sali zjazdowej białego dymu informującego o
wyborze naczelnika dokonac zajęcia biur GK i przejęcia całej dokumetacji
Związku wraz z całymi startegicznymi zapasami papieru toaletowego.

Funkcją g00rka był (aż do tej pory) powstrzymywanie domysłów i kierowanie
dyskusji na jałowy tor. Niestety Czesław prześwietlił zamiary Wydziału, w
związku z czym nie ma sensu by dalej ukrywać

 <<KOMU jest potrzebna ta:"wyłoniona" 50-os. grupa "obserwatorów" ?>>

Poddajemy się. Mamy jedynie nadzieję, że przyłączycie się do Rewolucji z
Watrą na sztandarach by płomień  przez nią niesiony WYPALIŁ CAŁE ZŁO tego
Związku (oraz tych co pożyczyli mój niebędnik na ostatnich warsztatach i do
tej pory nie oddali) zostawiając miejsce dla odrodzonej z popiołów
Organizacji

Rex