RE: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Rafał seascout w o2.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 07:48:24 CEST

> Kto Ci naopowiadał takich bzdur ?!?!?
>
> Co dobrze działało ?

Udział harcerzy starszych w Zjazdach hufców, chorągwi, Związku.

Nikt mi nie opowiadał bzdur. Na pierwszym Zjeździe Hufca (nazywało się
to konferencja sprawozdawczo - wyborcza) byłem jako HS w roku 1988. Na
Zjeździe ZHP byłem jako HS w 1991 roku.

Jak wielu innych HS.

I nie podjęto nieodpowiedzialnych uchwał i było duzo odważnych, wręcz
brawurowych wypowiedzi i wszystko - jak napisałem - działało.

Więc dlaczego dziś wędrownicy mieliby być inni?
Czemu dziś nie mogliby uczestniczyć w Zjazdach?

Seascout