Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 24 Kwi 2005, 11:08:18 CEST

Ale potem napisal Marcin Skocz z Wroclawia
z choragwi Dolnoslaskiej:
> Dolnośląska w takim razie też nie spełniła swojej powinności.
> A to znaczy, że program był prowadzony jedynie w
> uprzywilejowanych środowiskach - takich, które miały dostęp
> do informacji. Jak się okazuje - ta ostatnia jest cennym i
> rzadkim dobrem w ZHP.

Z powyzszego wynikaja dwie mozliwe odpowiedzi:
1.w choragwiach:
- wielkopolskiej,
- krakowskiej,
- dolnoslaskiej
- stolecznej
kiepsko lub w ogole nie dzialaja referaty
wedrownicze - to chyba niedobrze bo to z tego
co wiem to dosc silne w druzyny wedrownicze osrodki.
Dla kogo wiec jest ten program? Moze dla slabszych osrodkow?
------------------------------

Bardzo łatwo mnie ostatnio sprowokować, szczególnie kłamstwem i
oszczerstwem. A jeszcze kiedy szanowany przeze mnie druh Rafał Bednarczyk
wygiąga błędne wnioski z wypowiedzi Skocza Marcina, muszę zabrać głos.
A brzmi on tak: http://www.wedrownicy.er.pl/
Można wejść także przez www.dolnoslaska.zhp.org.pl
Zespół Wędrowniczy kierowany przez Tomka "Antosia" Antosiaka
należy do najaktywniejszych. Organizował warsztaty wędrownicze juz
kilkukrotnie za każdym razem w innej części województwa. Teraz przygotował
Zlot. Tylko niechęć zdobycia wiedzy mogła stanąc komukolwiek na
przeszkodzie. Mozliwości było i jest dośc sporo.
SW