Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Pon, 25 Kwi 2005, 11:11:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, April 25, 2005 9:48 AM
Subject: ODP: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

- dodaj do tego kujawsko-pomorską - przynajmniej we wszystkich spisach
zawsze podawałem druzyne jako wędrowniczą - i nic...

Dominik Jan Domin

PS. Głupoty przychodzą zawsze... Ciekawe rzeczy - nigdy.

PC=======================================
Spokojnie ;-)  ;-)
Z tego co udało mi się dowiedzieć podczas wekendowego
spotkania kadry zlotu druzynowych
program jest jeszcze w "głebokim proszku".

I dlatego uważam iż z powodu terminów:
- okresu zbiórek wyborczych (na Zjazd ZHP) - 15.04-15.06.2005
oraz
- okresu zjazdów sprawozdawczych hufców - 1.09-30.11.2005

zbiórki wyborcze praktycznie już odpadają,
czyli automatycznie
odpada też udział 50-os "ekipy" w Zjeździe ZHP

Natomiast jak najbardziej możliwe i celowe jest objęcie tym programem
zjazdów sprawozdawczych hufców.
Do 1 września jest jeszcze troche czasu.

Chętnie pomogę w realizacji takiego programu.

Czesław