Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 13:50:39 CEST

----- Original Message -----
From: "mistrz44" <mistrz44 w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, April 24, 2005 12:22 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na
Zjezdzie

Z tego co pamietam, jesli przyboczny jest mianowany rozkazem prez Komendanta
Hufca, to przysluguje mu prawo wyborcze. U nas byl taki zwyczaj, ale ze
wzgledu na mozliwosc manipulacji Zjazdem Hufca zrezygnowano z tego :)))

Swoja droga... przybocznego w druzynie powinien mianowac druzynowy, a nie
Komendant Hufca :)

Pozdrawiam
Viking