Re: [Czuwaj] Wędrownicy na Zjezdzie

Anna Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 22:53:10 CEST

----- Original Message ----- >> From: "hm. Rafal M. Raniowski HR"
<rafal w harcerz.pl>

Na warsztatch chorągwianych tydzień przed "Gryfem" miała byc mowa o tym
programie. Czy został on sensownie przedstawiony - pytaj swojej komendy
hufca, bo byli, tyle, że o ile wiem szefowej referatu Ani Błaszczak tam nie
było. Mam nadzieję, że osoba ją zastepująca wyczerpująco przedstawiła temat.
Choć to różnie u nas na tych spotkaniach bywa... ;)
Anka Miszczak