[Czuwaj] plan M-G

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 12:00:24 CEST

Witam wszystkich,

Marek Jedynak byl uprzejmy napisac:

> Potrzebuję planu operacji "Market-Garden" w jak największym
> formacie
> (A3 minimum a A2 lub A1 mile widziane).
> Będę prowadzic zajęcia dot. specjalno¶ci obronnej na OZD 2005 i
> szykuję fabułę.
> Czy kto¶ może mi pomoc? szczegóły już na priv.
jest wiele makiet operacji zrobionych przez nasze srodowiska - kilka
co najmniej jest w Kielcach i ostatnio tez robili je taz harcerze
naszej mlodszej druzyny w Warszawie. Chyba jednak makieta sie do tego
co chcesz robic nie nadaje.
Z kolei w holenderskich wydawnictwach sa mapy szczegolowe okolic
miast operacji (przede wszystkim Arnhem), ale calej rozrysowanej
mapy operacji i to duzej nie mam.

Dlatego tez proponuje po prostu zaopatrzyc sie w jak najwieksza mape
Holandii i na jej podkladzie wyrysowac sobie poszczegolne etapy
operacji.
Ja zawsze omawiajac przebieg operacji tak to wlasnie robilem - duza
plachta papieru, tablica lub rzutnik multimedialny - narysowac
zarysy granic Francji, Belgii, Holandii i Niemiec oraz przebieg Renu
i po kolei co sie kiedy dzialo. Tak harcerze wiecej zapamietuja bo
na mapie nie ma zbyt wiele szczegolow. Inaczej nie sa w stanie sobie
tego wszystkiego wyobrazic.
A mape Holandii kupisz wlasciwie wszedzie.

Jesli chcesz w tym pomocy - daj znac, chetnie pomoge

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl