[Czuwaj] Nasz wizerunek

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 13:25:26 CEST

Rafal Bednarczyk napisał(a):

>no ja najwiecej wypowiedzi naliczylem w zwiazku
>z pakowaniem w supermarketach. A czego to dowodzi?
>Moim zdaniem przede wszystkim tego, ze zdecydowana
>wiekszosc ankietowanych wlasnie tam spedza swoj wolny
>czas i tam wlasnie widziala najwiecej razy harcerzy.
>Wniosek: moze by w tych supermarketach robic cos
>jeszcze oprocz pakowania w torebki, albo przynajmniej
>razem z pakowaniem robic tyrolke i zjazdy z wyzszych poziomow
>takiej Galerii Mokotow. Mysle, ze moglibysmy sie zdziwic
>wynikami. Tylko czy to nie jest aby zbyt militarne...
>No bo wtedy zainteresujemy tylko samych prymitywow
> [...]
JA zawsze mówię tak: TOPR nie jest militarny...
A braku specjalności i wyczynu nie można im zarzucić.

Jeśli zjeżdżający harcerze nie będą ubrani od sto do głów w stroje
zapobiegające wykryciu ich przez wroga z helikoptera, oraz nie będa
mieli przytroczonych do paska masek przeciwgazowych to chyba zbyt
militarniei nie wyjdzie. A może nawet harcersko.