[Czuwaj] Nasz wizerunek

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 15:21:57 CEST

From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>

>Nie chcę aby ktoś mi zarzucał, iż proponuje harcerstwo masowe, klaso-druzyny
>itd. ;-) niemniej tak daleko idący elitaryzm, byłby dla mnie końcem tej
>organizacji.

Nie zarzucam Ci tego. :-)
Ale uwazam, ze dzieci.mlodziezy, ktora naprawde chce szukać wartosci, wspolnoty,
zaufania, wyczynu, przygody, ktora chce szukac sensu zycia, a przy tym przyjac nawet
jakies ograniczenie swojej "wolnosci", jest duzo wiecej niz nam (Tobie? :-) sie wydaje.

Oczywiscie - kwestia szczelnosci tego filtru "na wejsciu" jest dyskusyjna. Pisal troche o
tym Dominik.
Niemniej, kurczaki, wszystkie wypowiedzi za- i kontra- mojego zdania uwazam za bardzo
cenne i chetnie sie do nich odniose.
Ale teraz nie mieszkam u siebie w domu, mam ograniczony dostep do komputera.. bede mogl
to zrobic w czwartek, moze jutro wieczorem.

pozdrawiam!
olek