ODP: [Czuwaj] Nasz wizerunek + techniki harcerskie

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 15:46:17 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 28, 2005 3:19 PM
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] Nasz wizerunek + techniki harcerskie

Chętnie :-)))

> Wiecie... Jak już pisałem, z wydaniem ich nie będzie problemu. Tylko
> brakuje nam harc-autorów :(
> pozdrawiam
> g00rek

Może trzeba rozgraniczyć może dwie rzeczy:
- mistrzów organizowania harców
- autorów który pomysły mistrzów będą spisywać

Jest na pewno wielu instruktorów którzy potrafią robić świetne rzeczy, mają
mnóstwo pomysłów
ale wszystko to mają tyllko w głowie albo na świstkach papieru zapisanych
"lekarskim" charakterem pisma ;-)
i nie kwapią się do spisania tego w formie zrozumiałej dla ogółu
a ich doświadczenie i dorobek znika z ZHP wraz z nimi

pozdr
GS