ODP: [Czuwaj] wymiary proporca

Pią, 29 Kwi 2005, 11:17:27 CEST

Proporzec zastepu to stara tradycja z czasów A. Małkowskiego, o druzynie sie
nie wypowiadam.

Druzyna powinna miec proporzec - jaki - to zalezy od jej tradycji. Regulamin
jedynie okresla proporce druzyn wodnych - wymiary i WYGLĄD.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Moje prywatne zdanie: duzy: moja drużyna (pierwsza) miała 60 x 80 x 80 i
to był dobry proporzec, smiesza mnie proporczyki np 15 x 20 x 20 cm.

DJD