[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Śro, 17 Sie 2005, 17:23:59 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, August 17, 2005 4:52 PM
Subject: [Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

> Czesc!
>
> Jako pewna ciekawostke, newsa mozna by rzecz, chcialbym podrzucic na liste
> fragment, generalnie bardzo pozytywnych, wrazen z Eurojamu dokonanych
przez
> znajomego instruktora, członka IST
>
> [...]
> Jest tu zupelnie normalne, ze wszyscy wieczorami pija piwo i inne drinki i
> nikogo to nie dziwi. Palenie tez jest normalne. W punkcie, gdzie pracuje,
> wieczorami sprzedajemy zetony na piwo. Tu jest teren for adults only i
> jedyne ograniczenia sa takie, ze pic moga ludzie 18+, a palic 16+ i to w
> [...]

Jeśli chodzi chodzi o IST to podobnie było na poprzednim Eurojamie
w 1994 roku.
Ale przynajmniej nie było walających się butelek
bo piwo było rozlewane do zlotowych kubków.
W każdym razie nie przypominam sobie "walajacych się butelek"
na terenie biwaku IST na terenie którego miałem swój namiot.
;-)

Czesław