[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

T.Rex trex w harcerstwo.net
Śro, 17 Sie 2005, 22:26:38 CEST

[ciach]
> Jednak co do faktu, że polskim instruktorom zdarzyło się skoczyć na piwko,
> to chyba nie ma czego roztrząsać, bo chyba nikt mi nie powie, że
> instruktorzy ZHP to abstynenci, bo tak mówi Prawo Harcerskie.

Ja tak mówię.

> Ja przyjąłbym raczej ten fakt do wiadomości i pomyślał nad zmianą Prawa, a
> nie udawaniem, że sprawy nie ma... w końcu każdy dorosły człowiek ma prawo
> do korzystania z "uroków życia" i żadna organizacja nie ma prawa
> "zniewalać"
> swoich członków (obydwa określenia celowo użyte zostały w cudzysłowach!)
[ciach]

Rzeczywiście ma prawo. Ma również prawo do odejścia z organizacji, która go
zniewala do takiej, która tego nie robi. :-)

Pozdrawiam,
Rex

Ps: Na koniec malutki truizm: Harcerstwo zarówno jako Ruch jak i organizacja
są dobrowolne.... :-)