[Czuwaj] ciekawa informacja

Pią, 19 Sie 2005, 10:52:00 CEST

---- Original Message -----
From: "mk" <klaku w poczta.fm>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, August 19, 2005 10:09 AM
Subject: [Czuwaj] ciekawa informacja

GK ZHP zaprosila Pana Cimoszewicza i Pana Pacławskiego na II Ogólnopolski
Zlot Druzynowych w Krakowie (dokladnie na sobote 20.08.05).
Wydaje mi się ze, ZHP nie powinno dać się traktować jako młodzieżówka SLD.
Nasza organizacja jest i ma być ponad partyjna!
 Nie mozemy pozwalac na stwarzajanie darmowych kampanii wyborczych, przez
jakakolwiek partie polityczna, a tym bardziej przez takich "zacnych"
Towarzyszy!

pozostawiam ta informacje do wlasnych przemyslen.

=========

"Pan Pacławski" chyba nadal jest Druhem Pacławskim, byłym Naczelnikiem ZHP,
PANIE klaku.

A co do Cimoszewicza - czy inni startujący też zostali zaproszeni? Tej
informacji mi brakuje - zostali czy nie?

Przed wyborami prezydentów miasta (ostanimi, które były), zaprosiliśmy
wszystkich ówczesnych kandydatów w Toruniu na spotkanie. Traf chciał, że
przyjechał tylko jeden - z SLD. Teraz widzę, że mam "towarzyszy" w KH :) i
sam nim pewnie jestem :)

ROTFL

Dominik Jan Domin