[Czuwaj] ciekawa informacja

mk klaku w poczta.fm
Pią, 19 Sie 2005, 15:34:49 CEST

> oglądać.

> No to miałeś szczęście bo admin już usunął tą "dyskusję".
> Tylko ciekawi mnie z czyjej inicjatywy ?
> Będę musiał go zapytać.
> Ale pewnie oficjalnie odpowie że z jego własnej
>
> Czesław

Mysle ze zapraszanie politykow na imprezy i spotkania naszej organizacji
jest raczej niestosowne.
Co innego zapraszanie urzednikow samorzadowych czy panstwowych - Prezydent
RP, Prezydent Miasta, Wojewoda, itp.
Powinnismy unikac sugerowania opcji politycznych i wskazywania konkretnych
kandydatow.

klaku

Najwiekszy MOTO-serwis w Polsce >>> http://link.interia.pl/f18a9