Odp: [Czuwaj] Quo Vadis mundurku

Rafał kmccoy w konto.pl
Sob, 20 Sie 2005, 15:28:17 CEST

Użytkownik Marcin Bednarski napisał:

> Ech, wydawało mi się, że dyplom "Szkoła z klasą. Nasza szkoła uczy czytać",
> który był do zodbycia w tym roku w akcji GW i CEO, to głupota...okazuję się,
> że nie.
> Rafale: "trochę niewygodnie" =/= "się da"
> Twój dowód jest więc wart jedynie funta kłaków.
> ;)

Hehe... :)
Zajęcia wodne można prowadzić NA i W wodzie. :) (i POD pewnie też)
I jeżeli chodzi o zajęcia NA wodzie, to jak dowodzą najnowsze zdjęcia
(sprzed tygodnia) - da się wystartować w mundurze harcerskim żeglarskim
nawet w regatach:
http://mazury.info.pl/foto/05-08-13-dezety/index.html

Pozdrawiam
Rafał ;)