[Czuwaj] OZD

Pon, 22 Sie 2005, 11:49:24 CEST

---- Original Message -----
From: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, August 22, 2005 11:19 AM
Subject: Re[2]: [Czuwaj] OZD

> Hello Dominik,
> czuwaj,

> opisy
> priv.
>
> chetnie udostepnie Ci konspekt swoich zajec "Ze mna grzecznie, bo ja
> spolecznie", czyli o wolontariacie slow kilka...", zadaje sobie jednak
> pytanie: po co? Na podstawie samego konspektu osoba nie znajaca tematu
> szerzej i glebiej na pewno nie poprowadzi takich zajec.
> Tym bardziej po co konspekty maja byc udostepnione publicznie?

Myślałem raczej o zajęciach, które da sie poprowadzić na podstawie
konspektu. Chyba i takie są?? Zdaję sobie sprawę, że do wielu rzeczy trzeba
mieć osobiste pojęcie - ale czasem też mamy pojęcie o temacie, a nie umiemy
tego "sprzedać" innym. Zgodnie z metodą harcerską i własciwa metodyką, w tym
przypadku - wędrowniczą.

Oczywiście, nie twierdzę, że mam super pojęcie na temat wolontariatu (o
tyle, o ile, wiem, z czym to sie je, acz ustaw obecnych nie znam na pamięć,
kursili mnie tym zaganieniem przez cały miesiąc w 1994 r.), i nie wiem, czy
osobiście podjałbym sie poprowadzenia zajęć z tegoż zagadnienia.

Aczkolwiek - mam takie mniemanie - że spora część zajęć może być
wykorzystana i w hufcach, przez ZKK czy namiestnictwa, w ciągu kształcenia
kursowego lub ustawicznego drużynowych - i jest spora szansa, że ludzie z
odpowiednią wiedza się znajdą. Stąd moja prośba o publiczne chwalenie się
zajęciami.

Pozdrawiam Cię serdecznie

Dominik Jan Domin