[Czuwaj] kampania prezydencka na OZD w Krakowie

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 23 Sie 2005, 10:32:10 CEST

Witam wszystkich,

Czesiek Przybytek napisal o pobycie prof Religi na OZD:
[...]
> [...]

a Piotr Kowalski odpowiedzial mu tak:
> Był. To chyba oczywiste, że wizyta senatora (nawet jeśli jest
> kandydatem na prezydenta) przebiega bardziej dyskretnie niż
> wizyta Marszałka Sejmu - trzeciej osoby w państwie. Wynika to
> choćby ze względu na obecność BOR. Że o dziennikarzach nie wspomnę.
>
> Obecność pana Cimoszewicza nie podobała mi się. Mogłaby mi
> się podobać gdyby na Zlot przyjechał też powiedzmy pan Tusk
> czy pan Kaczyński. Nie wiem czy zostali zaproszeni czy nie.
no wiec ja moge potwierdzic, ze przynajmniej pan Tusk NIE zostal
na pewno zaproszony i wydaje mi sie, ze rowniez zaproszenia
nie dostal pan Kaczynski. A wiem to z wydaje mi sie najbardziej
wiarygodnego zrodla czyli od Druha Naczelnika, ktory mi to
w rozmowie telefonicznej powiedzial.

Rozmowa miala miejsce we wtorek wieczorem, kiedy dowiedzialem sie
ze zaproszono na OZD do Krakowa pana Cimoszewicza. Pozwolilem sobie
wtedy zadzwonic do Druha Naczelnika wyrazajac poglad, ze obecnosc
pana Cimoszewicza moze zostac odebrana przez instruktorow ZHP,
ale tez przez media jako manifestacja politycznych preferencji
ZHP i dlatego jezeli juz zaproszono kandydata lewicy koniecznie
nalezy zaprosic kandydata prawicy. Wtedy dowiedzialem sie,
ze bedzie tez prof Religa i ze do pana Kaczynskiego, ani pana Tuska
zaproszen nie wystosowano.

Niestety okazalo sie, ze mialem racje i duza czesc instruktorow
obecnych na zlocie w Krakowie bylo niezadowolonych z obecnosci tylko
kandydata lewicy, ale najbardziej zalamalem sie kiedy obejrzalem
dziennik w 1 TVP gdzie o aktualnych problemach wyborczych pana
Cimoszewicza mowiono na tle jego spotkania z harcerzami podczas
zlotu w Krakowie.

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk