[Czuwaj] OZD

Wto, 23 Sie 2005, 13:47:25 CEST

---- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "basiafm" <basiasmola w poczta.fm>; " Lista dyskusyjna harcerek i
harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, August 23, 2005 1:26 PM
Subject: Re: Re[2]: [Czuwaj] OZD

>a ja zastanawiam się, jakim prawem ZLot oceniają ci co na nim nie
> byli???
>
> podharcmistrzowie z BOKK lub wyzsi rangą, znający się na rzeczy i
> krytukujący na roznych forach i listach zle działanie...
>
> a wystarczyło zglosic się do kadry II OZD jako programowiec lub w
> innej roli. ludzi do pracy z mila checia widzielismy o kazdej porze.
>
> dla mnie to jak z wyborami... nie glosowales to nie krytykuj tego co
> zostało zadecydowane!

Ale o co ci chodzi??

Nie mam prawa do oceny, że część przynajmniej z tych zajęć nadawałaby sie
dla ZKK i namiestnictw, do kształcenia ustawicznego? Bo jak dotąd - to
jedyna moja ocena OZD :) A z wypowiadających się - chyba tylko ja nie byłem
na zlocie. Cóż - praca.

Acha, nie posiadam BOKK, ani SOKK, ani ZOKK.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin