[Czuwaj] dotyczy listu otwartego instruktorów doNaczelnika ZHP w sprawie apolityczności or=ganizacji.

Dorota Całka dorota_calka w poczta.onet.pl
Wto, 23 Sie 2005, 21:38:04 CEST

Druhny i Druhowie

Z przyjemnością przeczytałam kilka wiadomości, w których tak spontanicznie
popieracie ideę listu. Sporo osób też kontaktuje się z osobami podpisanymi
pod listem  z pytaniem w jaki sposób jeszcze można się pod nim podpisać.
Dlatego chcę poinformować, że list został zamieszczony na stronie głównej
Ruchu Całym Życiem www.rcz.harc.pl. Wszystkie osoby, które chcą się pod nim
podpisać proszę o kontakt pod adresem dorota_calka w poczta.onet.pl - podpisy
postaram się umieścić jak najszybciej (już teraz znajdziecie tam nazwiska
listowiczów, którzy potwierdzili swoje poparcie).

Czuwaj
hm Dorota Całka