[Czuwaj] Nowy regulamin mundurowy

Czw, 1 Gru 2005, 09:16:10 CET

Dnia środa, 30 listopada 2005 18:31, Bartosz Myszkowski napisał:

> Ludzie, ze stron Microsoft'u można ściągnąć darmowy program typu viewer.

> Ludzie, ze stron Microsoft'u można ściągnąć darmowy program typu viewer.

A jak się instaluje ten program? BO jak klikam na niego, to się mi nic nie
dzieje, a w repozytoriach Debiana nie ma paczki z tym programem.

Jednak lepiej by było wygenerować *.pdf. OO Writer ma taki przycisk Eksportuj
jako pdf, to chyba Microsoft Word też tak potrafi?? Czy może nie? Nie
przecież to niemożliwe, żeby nie miał takiej funkcji? Na pewno ma... ;) ;)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (Janusz Korczak)