[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pią, 2 Gru 2005, 15:04:23 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> A jak bylo naprawde?
> Czy ktos moglby opisac zdarzenia i kontekst sytuacyjny? :-)

Puszczę farbę... ;)

Jeszcze w tym roku (kalendarzowym) winna ukazać się drukiem książka dh
R. Pacławskiego "Gra o harcerstwo", w której przedstawione zostaną te i
  inne (też pokrewne) wydarzenia z jego naczelnikowskiej kadencji. :)

No ale gdyby ktoś zechciał wygrzebać ze swj pamięci parę szczegółów -
pewnie jego odpowiedź będzie szybsza ;)

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,