[Czuwaj] Wesolo na Zjezdzie :)

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Pią, 2 Gru 2005, 17:20:37 CET

Dnia 02-12-2005 o 17:16:19 janek.pastwa w zhr.pl <janek.pastwa w zhr.pl>
napisał:

> raczej: Chłopaki i dziewczyny zdejmijcie te obciachowe militarne
> mundury! To dla nich realny problem szczególnie jak ktoś nosi
> ciemnozielone z pagonami.
> <ze świadectwa Komisarza Zagranicznego ZHR>
>
> Janek Pastwa

nie zauważyłem emotki więc pewnie to miała byc dygresja, ale cóż nie
wszyscy rozumieją sens wypowiedzi :-) Dla mnie mundury nie są obciachowe i
wolę takie niż koszulke polo

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II