[Czuwaj] Przerwaqne obrady Zjazdu

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Sob, 3 Gru 2005, 02:39:20 CET

Dnia 03-12-2005 o 02:33:41 TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:

> Jest 2:30.
> Po wielu wnioskach formalnych i dyskusjach, które wydawaly się nie mieć
> konca i logicznego wyjscia, Zjazd przerwal obrady po zatwierdzeniu
> poprawek
> do par. 22 Statutu.

no wytrwałem w słuchaniu - jednak przez osiem lat nadal sie nic nie
zmieło... nocne głosowania nad Statuem a rano ...... co myśmy zrobili ???
:-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II