[Czuwaj] Przerwaqne obrady Zjazdu

Radek Topolski r_topolski w poczta.onet.pl
Sob, 3 Gru 2005, 02:57:58 CET

From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

>Jest 2:30.
>Po wielu wnioskach formalnych i dyskusjach, które wydawaly się nie mieć
>konca i logicznego wyjscia, Zjazd przerwal obrady po zatwierdzeniu
>poprawek
>do par. 22 Statutu.

>Czlonkowie zespolow takich jak KSI i ZKK będą mieli czynne prawo >wyborcze.

Odszedłem od głośników komputera z wypiekami. To że w pewnym momencie zjazd
uznał że nie będę miał czynnego prawa wyborczego - wcale mi nie przeszkadza.
Ale uznał w tym samym momencie że nie jestem KADRĄ ZHP. Co za tym idzie -
pełniąc funkcje w ZKK hufca i chorągwi - nie podlegam już żadnemu
rozwojowi - wszak pełnienie funkcji jest drogą rozwoju TYLKO kadry. Przez
kilkanaście minut czułem się jak "piąte koło u woza" - jak nie jestem już
nawet kadrą ZHP - to kim jestem ?

Niech sobie drużynowi i kierownicy w hufcu decydują - ja robiłem to 15 lat,
ale dzięki dh. Michalino że się wyrwałaś wbrew regulaminowi zjazdu - na
starość jednak mogę być kadrą :-))))

wersja statutu przegłosowana przed godziną 2.00:

1. Kadrę ZHP stanowią członkowie zwyczajni, pełniący funkcje.
instruktorskie.
2. Pełnienie funkcji w ZHP jest jedną z dróg rozwoju kadry i wymaga
przeszkolenia. Dla  pełnego rozwoju instruktorskiego niezbędne jest
podejmowanie nowych zadań i funkcji.
3. Funkcjami instruktorskimi są funkcje, które nie mają charakteru
dorywczego, to jest:
1) funkcja drużynowego lub kierującego podstawową jednostką organizacyjną
oraz inne stałe funkcje kierownicze powierzane w trybie mianowania przez ...

radek