[Czuwaj] Blog zjazdowy

Radek Topolski r_topolski w poczta.onet.pl
Sob, 3 Gru 2005, 03:12:20 CET

From: "Krzysztof Kujawski" <krzysiek w zhp.pl>

>Małe pytanie - być może do komisji statutowej - do czego w tym projekcie
>statutu służy zaliczanie służby instruktorskiej (wynika z niego, że prawa
>wyborcze maja pelniacy 'funkcje instruktorskie', majacy oplacone skladki).

Na razie do niczego. Ale jak zjazd dojdzie do par. 27 ust. 1 - może będzie
poprawka zgłoszona poza komisją statutową o utrzymanie zapisu o 2 latach
niezaliczonej słuzby jako podstawy do skreślenia. Było to dobre
rozwiązanie - jak chciałem kogoś skreślić za składki i go o tym
informowałem - na drugi dzień przynosił 24 zł i nastepny rok nic nie robił.
Przy niezaliczonej służbie - była krótka piłka - nie ma cię w służbie - nie
ma cię i na liście członków. Choć słuchając zjazdu - jestem przekonany że
par. 27 - pójdzie tak jak jest, a zaliczenie służby - będzie po to by
komendant miał więcej papierkowej roboty :-).

radek

Krzysztof Kujawski (kojot)
Zach-Pom