[Czuwaj] Wesolo na Zjezdzie :)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 3 Gru 2005, 09:48:56 CET

-----Original Message-----
From: Krzysztof Kujawski [mailto:krzysiek w zhp.pl]
Sent: Friday, December 02, 2005 11:01 PM
>Patrząc na dokument przedstawiony przez komisję statutową mam wrażenie, że
w końcu ktoś usiadł nad tym i poprawił w sposób sensowny.
>Projekt wygląda na spójny i uporządkowany.
>Nie mówię o tym ile czasu to będzie trwało, jednak wydaje mi się, że
komisja wypełniła swoje zadanie dobrze.

>kojot

Jestem odmiennego zdania. Mam wrazenie, ze Komisja pracowala pod tak duza
presja czasu, ze powstaly kwiatki, typu: "Kadre ZHP stanowia czlonkowie
zwyczajni pelniacy funkcje."

Na szczescie nie przeszedl, ale moglo się okazac, ze szostkowy to Kadra ZHP.

Takich przykladow jest wiecej, wiec musimy być strasznie czujni, żeby
jakiejs "niezgodnosci" nie przepchnac.

Pozdrawiam

Tomasz Grodzki
togro w togro.pl