[Czuwaj] Prezentacje kandydatow

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 3 Gru 2005, 10:15:24 CET

Wlasnie zaprezentowali się kandydaci na Naczelnika.

Moje PRYWATNE wrazenia:
- hm. Dorota Calka w krotkich i zwiezlych haslach przedstawila "slowa
klucze", które maja kierowac jej dzialaniami (mom zdaniem zbyt krotko i za
sucho),
- hm. Teresa Hernik - najpierw był emocjonalny firm o Druhnie Teresie, a
potem proba przestawienia jak będzie realizowac swoje marzenia, niestety
zabraklo jej czasu (moim zdaniem zbyt malo konretow, a za duzo emocji no i
zle wyliczenie czasu),
- hm. Rafal Klepacz - na wstepie zastrzegl, ze nie będzie mowil o programie,
a skupil się na prezentacji swojej GK (moim zdaniem zabraklo konkretow na
temat realizacji programu).

Mamy trzech roznych kandydatow, a ja wciąż nie wiem na kogo będę glosowal.
Ciekaw jestem jak inni... ?

Teraz zadajemy pytania do kandydatow.

PODKRESLAM, ZE TO MOJE PRYWATNE I KOMPLETNIE SUBIEKTYWNE ODCZUCIA.

Pozdrawiam

Tomasz Grodzki
togro w togro.pl

Zobacz więcej: